anoniem Geplaatst: 28 oktober 2005 Delen Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik heb een laptop op mijn netwerk via een router 3Com 202.5V. Als ik op mijn laptop rechtstreeks op de kabel aansluit werkt de VPN-verbinding. Alleen via de router niet. Welke instellingen van de router moet ik aanpassen? Iemand die dat weet? :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2005 Wat voor VPN-verbinding is het en waar maak je deze verbinding naar toe? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2005 Ik heb een laptop waarmee ik met de zaak communiceer en emails en gegevens kan binnenhalen en in het systeem van de zaak kan kijken en ermee kan werken. Dat kan ik d.m.v. een inbelverbinding, maar ook via een VPN-verbinding. Als ik nu de kabel van de kabelmodem rechtstreeks in mijn laptop doe, dan heb ik direct verbinding met de zaak. Ik vind alleen, dat als ik op mijn eigen computer aan het werk bent, deze verbinding ook moet kunnen gebruiken. Ik heb een netwerkje met 3 computers en laat deze gebruik maken het internet e.d. via een router. Ik denk dat deze router mijn VPN-verbinding tegenhoudt. En nu houdt mijn kennis op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2005 Daarom vroeg ik ook wat voor VPN-verbinding je gebruikt. Dat kan namelijk op meerdere manieren. Heb je daar aparte software voor nodig of maak je de verbinding gewoon door in Windows een nieuwe verbinding aan te maken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2005 Het is door de zaak op mijn en andere latops geínstalleerd. Bij de anderen werkt het wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2005 Oke, het gaat hier dus om aparte software... Welke software? Misschien kan de systeembeheerder van je werk wel het een en ander aan tips geven? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen