Ga naar inhoud

Bestand niet verwijderbaar...

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Zit al een tijdje met een irritant programmatje dat niet in windows thuis hoort. Het bestand staat in /Window/System32/ en veranderd iedere keer van naam. Ook als je bij Taakbeheer het programma beïndigd Start gewoon weer op onder een andere naam! Zie plaatje: [img:466b2fa8e9]http://members.home.nl/j.doremalen/probleem.jpg[/img:466b2fa8e9] Heb al verschillende dingen gedaan zoals: Hijack this... Opstarten in Veilige modos en dan verwijderen (bestandje wordt ook opgestart in veilige modus) Virusscanner....... Norton kan dit bestand niet verwijderen... zelfs niet in Veilige modus... Killbox.. Ad-aware... Hitman... Spyware doctor... niks helpt! Ook werkt uitvoeren --> msconfig niet meer (niet vindbaar) en de windows help start ook niet meer op...plus computer is trager... Ik weet het echt niet meer... Wil alles behalve windows opnieuw installeren... Alvast erg bedankt voor de hulp!
Link naar reactie
Blijkbaar zit je niet bij de "bron". Ik zou eens proberen de veroorzaker te vinden van die naamwijziging. Het lijkt me dat er ergens nog een ander progje actief is, zodanig dat iedere andere "oorlogsverklaring" door een ander programma dat op dat ene progje wordt losgelaten, op niets uitloopt. Trek eens handmatig het register erop na!
Link naar reactie
Goed, ik heb nog wat geëxpirimenteerd. Wanneer ik het xbestandje beëindig gaat de cpu van explorer heel even omhoog. Dus toen heb ik eerst explorer afgelsloten en vervolgens het x bestandje beëindigd... En ja, er was resultaat. Het xbestandje kwam niet meer terug, zelfs niet onder een andere naam. En nu? Explorer opnieuw installeren?
Link naar reactie
Probleeem opgelost.... Explorer beëindigd --> X bestand beëindigd ---> Online virusscan....vervolgens was het bestand toch te verwijderen/repareren... Het leek erop dat explorer geïnfecteerd was... Ook nog even msconfig.exe opnieuw in windowsmap gezet... Alleen de Helpdct.exe doet het nog niet...Maar deze gebruik ik toch nooit.. Maar toch bedankt voor de moeite jongens ;) !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...