anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 Hallo, Zit al een tijdje met een irritant programmatje dat niet in windows thuis hoort. Het bestand staat in /Window/System32/ en veranderd iedere keer van naam. Ook als je bij Taakbeheer het programma beïndigd Start gewoon weer op onder een andere naam! Zie plaatje: [img:466b2fa8e9]http://members.home.nl/j.doremalen/probleem.jpg[/img:466b2fa8e9] Heb al verschillende dingen gedaan zoals: Hijack this... Opstarten in Veilige modos en dan verwijderen (bestandje wordt ook opgestart in veilige modus) Virusscanner....... Norton kan dit bestand niet verwijderen... zelfs niet in Veilige modus... Killbox.. Ad-aware... Hitman... Spyware doctor... niks helpt! Ook werkt uitvoeren --> msconfig niet meer (niet vindbaar) en de windows help start ook niet meer op...plus computer is trager... Ik weet het echt niet meer... Wil alles behalve windows opnieuw installeren... Alvast erg bedankt voor de hulp! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 Post anders hier ook is een logje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 Blijkbaar zit je niet bij de "bron". Ik zou eens proberen de veroorzaker te vinden van die naamwijziging. Het lijkt me dat er ergens nog een ander progje actief is, zodanig dat iedere andere "oorlogsverklaring" door een ander programma dat op dat ene progje wordt losgelaten, op niets uitloopt. Trek eens handmatig het register erop na! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 Goed, ik heb nog wat geëxpirimenteerd. Wanneer ik het xbestandje beëindig gaat de cpu van explorer heel even omhoog. Dus toen heb ik eerst explorer afgelsloten en vervolgens het x bestandje beëindigd... En ja, er was resultaat. Het xbestandje kwam niet meer terug, zelfs niet onder een andere naam. En nu? Explorer opnieuw installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 Voor zover ik begrijp heb je de taak van dat ding kunnen beëindigen en vervolgens heb je 'm verwijderd in verkenner/explorer? Juist? Maar...., als-ie nu weg is, waarom zou je dan explorer (verkenner neem ik aan) opnieuw willen installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2005 Probleeem opgelost.... Explorer beëindigd --> X bestand beëindigd ---> Online virusscan....vervolgens was het bestand toch te verwijderen/repareren... Het leek erop dat explorer geïnfecteerd was... Ook nog even msconfig.exe opnieuw in windowsmap gezet... Alleen de Helpdct.exe doet het nog niet...Maar deze gebruik ik toch nooit.. Maar toch bedankt voor de moeite jongens ;) ! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen