anoniem Geplaatst: 24 oktober 2005 Delen Geplaatst: 24 oktober 2005 Hallo, Het beheren van mijn homepage via ADSL-lite van Wanadoo werkt perfect. Tevens beheer ik ook de homepage van een clubje via "gratis abonnement" van 12move ( dus inbellen via telefoonlijn ) Kan iemand mij adviseren hoe ik mijn ADSL abonnement beter kan benutten om [b:96deab0170] beide homepages [/b:96deab0170] te kunnen bewerken. Ik heb bijv. naast mijn ADSL ( bij wanadoo ) nog een gratis abonnement aangevraagd onder andere naam ......... echter het lukt niet om een verbinding tot stand te brengen via Ws_ftp programma !! bij voorbaat dank Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2005 je moet in ws_ftp 2 accounts aanmaken 1 voor je wanadoo website en 1 voor die van 12move als je dit doet met de websteck naam kan je ze gemakkelijker selecteren de reeds vermelde accounts gewoon wegflikkeren (heb je toch niks aan) kijk even goed hoe dat moet via de inlog gegevens moet je op die van wanadoo zijn selecteer je wanadoo in het inlogscherm moet je bij die van 12move zijn selecteer je die Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2005 Beste sjouwer, Ik heb reeds 2 accounts Wanadoo + 12 move. Bij wanadoo werkt alles perfect bij het inloggen via 12 move krijg ik de volgende melding: [b:93232d9bd6]You are not allowed to connect from ....................... Logon failure, so quitting[/b:93232d9bd6] En opnieuw accounts aanmaken heb ik al geprobeerd gr. Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2005 via wanadoo of via 12move ik heb ook wanadoo en met het hccnet account (via wanadoo) heb ik geen problemen lijkt erop dat 12move alleen via eigen ip nummers wil connecten en zal je dus je dure telefoon lijn moeten gebruiken Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2005 Je moet via 12move ingebeld zijn om je homepage te kunnen uploaden naar de 12move-server. Zie ook [url=http://www.12move.nl/content/article/osupphome/511904.htm#10]de 12move faq[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2005 Ik dacht inderdaad, ook dat 12 move de boosdoener was ( dat geven ze zelf ook aan, dat je alleen via hun nr´s kunt inbellen ) Dus nam ik op de "meisjesnaam" van mijn vrouw [b:b15d5e65ca]nieuw[/b:b15d5e65ca] een gratis abonnement bij Wanadoo............ met de mogelijkheid voor een extra homepage-adres Mis dus.........zelfde melding [b:b15d5e65ca]you are not allowed etc [/b:b15d5e65ca] gr. Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2005 je hele hebben en houden van 12move weghalen en bij een ander die wel via andere isp ers kan inloggen het weer opzetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2005 Goed idee............. enige suggestie ??? Ik dacht dat ik er was met [b:b1f628a12e]1 ADSL via Wanadoo en 1 "gratis" abonnement bij Wanadoo[/b:b1f628a12e].... maar dat werkt helaas niet Even een aanvulling op de foutmelding die dan volgt : [b:b1f628a12e]530 Access from ssb........... adsl.wandoo.nl dinied 530 You must dial in with your wanadoo account [/b:b1f628a12e] Ik tast nog een beetje in het duister, maar je hebt me in het verleden al eens geholpen "sjouwer" Wederom bedankt en mocht je nog een aanvullend idee hebben, dan houd ik mij aanbevolen Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2005 deze moet je maar even bij wanadoo zelf voorleggen blijkbaar heb je de inbel wanadoo een slecht abbo genomen bij je adsl abbo heb je ook een stekkie vraag hier gelijk naar hoe je daar moet komen als het goed is komt er uit http://home.wanadoo.nl/jouw lognaam is je email adres omgedraaid iets van 25 mb groot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2005 bij wanadoo of 12 move is het niet meer mogelijk om via een andere account in te loggen je moet dat dan doen via 0676022212 ( wanadoo) anders missen ze weer inkomsten vandaar ook de foutmelding ikzelf verbrak mijn adsl en maakte weer contakt met m'n ISDN modempje dan gaat et goed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 en dus extra telefoon kosten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 Amira, Jouw reactie heb ik [b:62b9438af3] helaas [/b:62b9438af3]bevestigd gekregen door de helpdesk van Wanadoo. ( zie hieronder ) [b:62b9438af3]De foutmelding geeft het probleem al aan. U heeft een apart Wanadoo Free account aangemaakt. Hiervoor is inbellen een vereiste, om gebruik te kunnen maken van de diensten zoals de homepage ruimte. Als u echt de homepage wilt uploaden, moet u die enkele keer even inbellen met een inbelmodem. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. [/b:62b9438af3] Ik heb hier nog wel op gereageerd , omdat naar mijn mening bij een ADSL verbinding rechtstreeks via KPN zonder provider Wanadoo geen problemen zijn bij het uploaden van 2 homepages........ vervelend maar nogmaals bedankt voor jullie reacties Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2005 je free abbo dus niet meer gebruiken je hebt adsl abbo en hier heb je ook een websteck gebruik die en verder niet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen