Ga naar inhoud

Draadloze internetverbinding (Probleempje)

anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn draadloze internet verbinding valt om het half uur uit en het wordt steeds erger. Een paar maanden geleden viel hij om de dag eventjes uit maar het gebeurt nu dus steeds vaker en het irriteert me echt mateloos. Mijn provider is KPN en de modem die ik gebruik is de SpeedTouch 580 (i) en de draadloze netwerk adapter die ik gebruik is de SpeedTouch 120 gram. Ik heb ook een SpeedTouch 121 gram, maar als ik die aansluit en daar de juiste stuurprogramma's voor installeer ervaar ik dezelfde problemen. Kan iemand mij alsjeblieft helpen? (Oh ja, om mijn verbinding weer te herstellen klik ik met mijn rechtermuisknop gewoon op het icoontje met de 4 balkjes die aantonen of je verbinding hebt en dan druk ik op show en dan krijg ik het schermpje om mijn Speedtouch 120 gram in te stellen, dan ga ik naar de tabblad configuration en dan druk ik alleen op Apply Change en dan doet mijn connectie het weer. Ik vind dit echt raar, omdat ik niets verander aan de instellingen.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...