anoniem Geplaatst: 18 oktober 2005 Delen Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik kan geen internet radio ontvangen (vb Sky, BNR e.d). Ik kan wel via de pc een cd afspelen en een opgeslagen geluidsbestand afspelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2005 Heb je deze al geprobeerd? Het vreemde is dat ik bv. radionl ook niet ontvang maar anderen wel. http://www.nederland.fm/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 [quote:5122972a8b="adejager"]Ik kan geen internet radio ontvangen (vb Sky, BNR e.d). Ik kan wel via de pc een cd afspelen en een opgeslagen geluidsbestand afspelen.[/quote:5122972a8b] kan het niet zijn dat het geblokkeerd is op je netwerk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 Welk formaat heeft de stream en heb je hiervoor de goede software geïnstalleerd? Sommige streams gebruiken Windows Media, anderen weer Real Media... etc etc etc... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 de mediaplayer van Windows moet toch wel een groot gedeelte van de internetradio-sites kunnen afspelen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2005 check je beveiliging van je netwerk. Ik heb nederland fm geprobeerd op mijn thuis netwerk en alle zenders doen het. ZIt nu op het company netwerk en bijv Radio10Gold doet het gewoon niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen