anoniem Geplaatst: 16 oktober 2005 Delen Geplaatst: 16 oktober 2005 hallo! over een paar maanden ga ik verhuizen. ik heb nu adsl via speedlinq en die wil ik graag meenemen. ik las echter op hun site dat ze daarvoor 125 euro in rekening brengen :o nu komt ook het einde van mijn eerste jaar bij hun in zicht. is het dan slimmer om mijn abonnement op te zeggen en bij een nieuwe provider verder te gaan zodra ik ben verhuisd? in het ergste geval ben ik dan een maandbedrag kwijt omdat ik geen 12 maar 11 maanden heb ge-adsl'd bij speedlinq. en kan ik mijn abonnement zomaar opzeggen, d.w.z. geven ze de lijn dan ook weer vrij na 11 maanden i.p.v. 12? (uiteraard factureren ze de niet-gebruikte maand(en) wel) alvast zeer bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2005 Lijkt me een inkoppertje. Voor 125 euro kun je makkelijk een half jaar internetten. Abonnementen kun je normailiter na een jaar opzeggen. Vaak is er wel een opzegtermijn van een maand, dus wacht er niet te lang mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2005 dank voor je antwoord! ik had al op zoiets gehoopt :D (m.a.w.: ik maak dus geen denkfouten) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen