anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 gisteren 13 oktober,kreeg ik een melding dat er updates beschikbaar waren. nu heb ik 2 pc`s in een gedeeld netwerk. dus de updates laten uitvoeren op allebei de pc`s, en natuurlijk moet er opnieuw opgestart worden. daarna kon ik dus met de 2 pc`s geen verbinding meer krijgen met het internet. later kreeg ik het toch weer voor elkaar om de 1e pc met internet te verbinden na alles weer te herstellen[internet] ben daarna 4 uur bezich geweest om de 2e pc ook weer met het internet te verbinden. eerst werkte het gewoonweg perfect ook als de firewall van microsoft aanstond op de 1e pc,maar dat werkt nu niet meer dus moet hem uitzetten, anders werkt de 2e pc weer niet op het internet. ook krijg ik sites niet meer geopend zoals:nu.nl / speurders / marktplaats ik snap er dus echt helemaal niets meer van, weet iemand wat dit nu kan zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Mogelijk biedt systeemherstel naar een herstelpunt van voor de update een oplossing. Laat daarna Windows via automatische update op 1 PC nogmaals updaten. Gaat dit wel goed, probeer dan de 2e PC. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen