anoniem Geplaatst: 13 oktober 2005 Delen Geplaatst: 13 oktober 2005 Bij pro staat groot geen spyware, kan ik hieruit afleiden dat in de normale versie wel spyware zit. Zo ja welke? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2005 Limewire vanaf versie 4.8 bevat geen spyware versies voor 4.8 bevatten wel spyware. groet okkelo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2005 Met betrekking tot LimeWire denk ik dat deze spyware vrij is. Ik wil wel nog een advies geven: pas op met het downloaden van programma's met LimeWire. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat hier een virus in zit. Ik scan dus altijd eerst voordat ik deze programma's gebruik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 oktober 2005 [quote:4e4571d9bd="Bertus80"]Met betrekking tot LimeWire denk ik dat deze spyware vrij is. Ik wil wel nog een advies geven: pas op met het downloaden van programma's met LimeWire. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat hier een virus in zit. Ik scan dus altijd eerst voordat ik deze programma's gebruik.[/quote:4e4571d9bd]ging mij puur om het programma :wink: . Heb er zelf geen last van maar ging om iemand anders die een tijd geen pro heeft gebruikt. Vind zelf limewire meer geschikt voor muziek, niet voor software. (Dat is meer voor usenet/bittorent etc). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen