anoniem Geplaatst: 11 oktober 2005 Delen Geplaatst: 11 oktober 2005 Ik wil een website waarop ik moet inloggen toegang geven via ZoneAlarmPro. Ik heb de website al toegevoegd in het Privacy gedeelte maar dit bied geen oplossing. Iemand een idee :-? Alvast dank! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2005 Mogelijk de site toevoegen via ID Lock --> Trusted sites? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2005 Open Zonealarm security center, en volg onderstaande stappen: ga naar privacy > sitelist > add (jouw site) Zoek de site vervolgens op en als je de site echt vertrouwd kan je alle opties op Allow zetten. Je kan een optie op Allow zetten door met je LINKER muisknop op een rode X te klikken en optie Allow te kiezen. klik op Apply Ga terug naar je browser en refresh de site mb.v. de toetscombinatie CTRL F5 Hij zou nu moeten werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2005 Toevoegen via ID lock (GreatWhite) had het gewenste effect. De oplossing van Floor had ik al uitgevoerd. Dank voor de adviezen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen