anoniem Geplaatst: 6 oktober 2005 Delen Geplaatst: 6 oktober 2005 Hoi, Even een misschien domme vraag maar ik wil weten of dit mogelijk is. Is het mogelijk om wireless een signaal uit te zenden naar je versterker om op deze manier mp3 af te kunnen spelen op je radio. Ik heb een laptop welke op wireless lan werkt. Ik weet wel dat er iets is welke je kunt aansluiten op je hoofdtelefoonuitgang van je computer welke dan verbinding maakt met een kastje bij je stereo welke je weer aansluit op je versterker. Maar dit bedoel ik dus niet. Het is echt dat je wireless uitzend naar zo'n kastje welke je dus op je versterker aansluit, bestaat dat? Grtz, Rob. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2005 Dat bestaat, en heet een radiozender. Heb je (boven een bepaald vermogen en binnen bepaalde bereiken (nl die waar je radio naar kan luisteren)) een vergunning nodig, anders ben je radiopiraat... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2005 Er zijn setjes te koop om draadloos tv beelden te verzenden. Daar zitten ook aparte audio aansluitingen op. Je zou eens uit kunnen zoeken, of dat voor jou werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2005 Het is in ieder geval wel mogelijk om via je stroomstekkers audio door te geven. Je computer staat dan bijvoorbeeld boven. Beneden steek je dan een apparaatje in het stopcontact die audio kan ontvangen van je pc boven. Dit kan door je hele huis. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen