Ga naar inhoud

internet problemen

Aanbevolen berichten

Wij hebben hier bij ons thuis een netwerk verbinding met internet verbinding delen.. blabla dat heeft altijd gewoon perfect gewerkt.. alleen sinds afgelopen weekend rare kuren. internet doet het dan weer niet dan weer wel.. msn idem. maar ik heb zon spel op die andere staan (ragnarok) en die kan ik wel gewoon spelen (via internet) en kazaa doet het ook gewoon.. kan gewoon downloaden nergens geen problemen mee.. ik heb laatst mijn oude vga kaart in die pc gestopt... maar het lijkt mij dat dat tog nix met de internet verbinding te maken moet hebben?? of heb ik dat mis.. vooral omdat dat spel en kazaa het wel gewoon doen../ internet en msn zoeken ook niet eens naar de pagina maar zeggen gelijk dat er geen verbinding mogelij kis.. (waarom doet kazaa het dan wel :-? ) iemand misschien een oplossing want ik word knettergek hier :P (een moeder die zeurt dat ik er nix aan doe en het me nix intereseert, omdat internet op mijn eigen pc het wel doet en dat (denkt zei) het belangrijkste voor mij is) heb al redelijk wa op internet gezoch maar kan er nix over vinden, iig niet wat het probleem oplost..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...