anoniem Geplaatst: 3 oktober 2005 Delen Geplaatst: 3 oktober 2005 Wij hebben hier bij ons thuis een netwerk verbinding met internet verbinding delen.. blabla dat heeft altijd gewoon perfect gewerkt.. alleen sinds afgelopen weekend rare kuren. internet doet het dan weer niet dan weer wel.. msn idem. maar ik heb zon spel op die andere staan (ragnarok) en die kan ik wel gewoon spelen (via internet) en kazaa doet het ook gewoon.. kan gewoon downloaden nergens geen problemen mee.. ik heb laatst mijn oude vga kaart in die pc gestopt... maar het lijkt mij dat dat tog nix met de internet verbinding te maken moet hebben?? of heb ik dat mis.. vooral omdat dat spel en kazaa het wel gewoon doen../ internet en msn zoeken ook niet eens naar de pagina maar zeggen gelijk dat er geen verbinding mogelij kis.. (waarom doet kazaa het dan wel :-? ) iemand misschien een oplossing want ik word knettergek hier :P (een moeder die zeurt dat ik er nix aan doe en het me nix intereseert, omdat internet op mijn eigen pc het wel doet en dat (denkt zei) het belangrijkste voor mij is) heb al redelijk wa op internet gezoch maar kan er nix over vinden, iig niet wat het probleem oplost.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2005 Scan eens op spyware. Heb je Windows 2000/XP, gebruik dan Hitman Pro ( www.hitmanpro.nl ). Heb je een oudere Windows, dan moet je de programma's los van elkaar gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2005 mja.. win xp.. maar ik kan hitmanpr0 daar nie dll X_x.. omdat internet het nie doet.. en hitman moet d8 ik met inet verbonde zijn wil hiij die dingen starten tog? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2005 Je kunt ook Hitman Pro downloaden plus de losse programmatjes. Je installeert vervolgens Hitman op het systeem zonder internet en zet de installatiebestanden van de overige software in de map "packages". Start Hitman en alles wordt geinstalleerd zonder internet verbinding. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen