anoniem Geplaatst: 29 september 2005 Delen Geplaatst: 29 september 2005 Ik heb op het moment adsl van hccnet en wil overstappen op een alles in 1 abo van casema. Maar ik heb nog wel een vraag over: - Ik heb nu ISDN van KPN en krijg nu digitale telefonie. Kan ik nu mijn quattrovox 2 nog gebruiken als huis centrale om zo nog steeds door te kunnen schakelen? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2005 Nee. De quattrovox zorgt ervoor dat analoge telefoons op een ADSL lijn kunnen worden aangesloten. Je krijgt digitale telefoon van casema, waar maar één nummer bij zit ed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2005 oke, bedankt! Wat zal nu een goed en goedkoop alternatief zijn? Een Analoge telefoonhuiscentrale? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2005 Bijvoorbeeld. Of het een goed alternatief is kan ik niet beoordelen, dat zal je zelf moeten bepalen ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2005 ok super bedankt!! Heb nog 1 probleem waar ik echt niet uit kom maar wat voor andere vast heel simpel op te lossen is: - Bij Microsoft word xp kan ik niet als vroeger eerst op ' drukken en dan e om é te krijgen maar moet ik met alt + 130 de é typen. dat vind ik vervelend. Maar waar staat dit in de instellingen? Ook heb ik van iets anders last. Als ik bijv. een hele zin selecteer en dan op delete druk gebeurd er niks. Alleen de selectie gaat weg, maar de zin staat er nog en OVR overwright staat niet aan! alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2005 start/instellingen/configuratiescherm/toetsenbord landinstellingen v invoer eigenschappen in het venstertje dat je daar krijgt IPV 'verenigde staten' 'verenigde staten (internationaal)' kiezen 2e probleem weet ik niet, maar probeer het eens met de search hier,. misschien dat het al eerder langs is gekomen ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2005 het is niet selecteren en dan op delete drukken maar selecteren en dan beginnen met typen. sorry Echt super dat jullie deze steun aanbieden via dit forum!!! Heb er al vaker gebruik van gemaakt en altijd weten jullie antwoord. Soms vraag ik me af: "Zijn jullie wel menselijk :o " is maar grapje hoor. :wink: :D bedankt!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2005 Ik citeer uit het boek: Als u niet wilt dat geselecteerde tekst wordt vervangen door nieuwe getypte tekst, kiest u de opdracht OPTIES in het menu EXTRA, selecteert u het tabblad "Bewerken en schakelt u het aankruisvakje "Selectie overschrijven"uit. die? :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2005 Dat ik dat over het hoofd gezien heb! Dat waren alle vragen! SUPER!! :D :P en Bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen