Ga naar inhoud

nieuwsbrief

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik voor mijn website WEBinstra Mailing Manager. Installatie is heel simpel, vervolgens even een database aanmaken en iedereen kan zich via je site in- en uitschrijven. Het versturen van een nieuwsbrief gaat via de adminconsole, waar je kan kiezen voor een text- of html-mail. En het voldoet aan jouw wens dat het gratis is :D Linkje: [url]http://www.webinsta.com/mailing.php[/url] GrtZ, S@mmy [edit]Het programma is Nederlands, de website niet[/edit]
Link naar reactie
[quote:3f01507e73="naam"]wat ik niet begrijp aan het programma is hoe ik het zegmaar kan gebruiken, ik krijg nergen een menu of iets dergelijks waar ik dingen kan installeeren[/quote:3f01507e73] Heb je install.txt gelezen? Daar staat in hoe je de installatie doet, volgens mij surfen naar http://www.jouwdomein.nl/letter.php en dan kan je de autoinstaller volgen. Als je dat gedaan hebt kan je een php-pagina maken aan de hand van de gegeven voorbeelden. Het klinkt allemaal heel ingewikkeld, maar het is best te doen. Belangrijk is dat de schrijfrechten van een aantal bestanden goed staan. Check daarvoor even install.txt die in het zip-bestand zit. GrtZ, S@mmy
Link naar reactie
Welke WYSIWYG editor heb je gebruikt? Kan je met die editor niet een eenvoudige nieuwsbrief maken en versturen? Ik weet van FrontPage, ahum ik weet het is niet het juiste programma om eem goede website te bouwen, dat je er heel makkelijk een nieuwsbrief mee kan maken en versturen. Voor een nieuwsbrief is het niet van belang dat de broncode zo schoon mogelijk is. Dus uitermate geschikt voor dit doel, nieuwsbrief in elkaar zetten met wysiwyg, via Bestand > Verzenden wordt je e-mail programma geopend en kan je het versturen naar wie je maar wilt. Makkelijk toch? Denk voor de TS uitermate geschikt en zal met andere WYSIWYG progjes ook vast wel kunnen.
Link naar reactie
Die van Bravenet ziet er wel goed uit, ik heb het verder nog niet echt getest maat denk dat dat geen probleem zal zijn. Alleen hou ik er zelf niet van als dat via zo'n provider gaat, ik heb al eens meegemaakt dat een form-to-email provider ermee stopte en mijn invul formulieren niet meer werkten. Dus toen maar een formmail.php script genomen dan kan me dat niet meer overkomen. Wat die WEBInsta betreft dat lijkt me wel wat alleen krijg ik hem niet geinstalleerd of kan je het niet in een html site gebruiken? Het zal wel aan mijn slechte kennis van het gebruik van MySQL databases zijn.
Link naar reactie
[quote:100b1e6aa1="Moos"]Wat die WEBInsta betreft dat lijkt me wel wat alleen krijg ik hem niet geinstalleerd of kan je het niet in een html site gebruiken? Het zal wel aan mijn slechte kennis van het gebruik van MySQL databases zijn.[/quote:100b1e6aa1]Je moet wel gebruik maken van PHP, anders lukt het niet. Heb je de schrijfrechten uit install.txt gechecked? [quote:100b1e6aa1="Moos"]Voor een nieuwsbrief is het niet van belang dat de broncode zo schoon mogelijk is. Dus uitermate geschikt voor dit doel, nieuwsbrief in elkaar zetten met wysiwyg, via Bestand > Verzenden wordt je e-mail programma geopend en kan je het versturen naar wie je maar wilt.[/quote:100b1e6aa1]Dat is voor veel mensen de reden om het via een speciaal progje te doen. Als je alles via je adresboek gaat versturen, moet je zelf de verantwoording dragen van het toevoegen, verwijderen en aanpassen van mailadressen. Nu kan de gebruiker dat allemaal zelf doen en hoef je als webmaster alleen maar de brief te maken en op versturen te drukken. GrtZ, S@mmy
Link naar reactie
S@mmy, Ik heb het geinstalleerd en een database aangemaakt en ik krijg de pagina "When you succesfully extract and upload......" dus die php doet het wel en de globals.php is "Writeable" maar als ik dan de database gegevens in ga vullen dan gaat er iets niet goed. En mijn site is in htm geschreven dus wat code in mijn "homegage.php" zetten wordt moeilijk als je een "homepage.htm" pagina hebt, maar ik zou het wel heel graag geinstalleerd willen hebben maar dat kunnen we dan misschien beter met een pb tje doen omdat we anders de topic van de TS aan het overnemen zijn maar nogmaals graag hulp. Moos
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...