anoniem Geplaatst: 26 september 2005 Delen Geplaatst: 26 september 2005 hallo mensen ik had een vraag hoe kan ik mijn ip adres veranderen ik zit achter een router dus in een thuisnetwerk kan iemand me helpen ? alvast bedankt :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2005 Welk ip adres? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2005 van mijn computer das een van de 3 computers hier Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2005 Gebruik je de dhcp server van je router? Zoja, dan gewoon een ip instellen wat buiten de range daarvan ligt. Staat wel in de documentatie. Gebruik je geen dhcp server, dan kun je gewoon een willekeurig ip in dezelfde range instellen, met hetzelfde subnetmask. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2005 Ga naar Configuratiescherm - Netwerkverbindingen en klik met rechts op de/een LAN-verbinding. Kies Eigenschappen. Selecteer Internet-protocol (TCP/IP) en klik weer op Eigenschappen. Daar kun je een IP-adres instellen. Vul bij Subnet: 255.255.255.0 in en bij Gateway het IP-adres van je router. Vul bij DNS de twee adressen in die je van je provider hebt gekregen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen