anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Delen Geplaatst: 23 september 2005 Ik heb een site ontworpen, hier voor mijn buurtvereniging. Dat is een besloten site, en ik wil dus niet, dat hij voor iedereen die niets met deze club mensen van doen heeft, toegankelijk is. Hoe kan ik hier een gebruikersnaam en password aanhangen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2005 Je kan met een scriptingtaal (PHP, ASP) en een database loginfuncties in de site bouwen. Als je een windows-webserver gebruikt en je die kan configureren, dan kun je de anonieme login op de site uitzetten en users toevoegen aan de windows-userdb die toegang tot de website moeten krijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2005 google effe op ".htaccess" Erg eenvoudig en op vrijwel iedere site te implementeren. Enige dat je nodig hebt is kladblok... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2005 Als je server .htaccess ondersteunt, probeer het hier eens mee: http://www.weballey.net/cgi-bin/passmake.cgi Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen