anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Delen Geplaatst: 22 september 2005 mijn probleem is dat ik zowel op mijn 1ste Pc als op mijn lattop niet kan downlaoden, via een P2P programma, (LimWire, Bitlord, of eXeem) kan geen verbinding krijgen met Internet, geven ze aan, maar op de 2de PC waar de eerste versie van XP draait zonder serverpack 2 en ook op dezelfde routter zit aangesloten wel feilloos werkt. Mijn router is Edimax Br-6104. zelfs mijn bankzaken doen het niet goed valt steed weg, moet vaak 2 of 3 keer klikken voor hijde site opent, heb de router al een keer gereset, werkt ook niet, werkt met verschillende schijven, die ik dan eruit haal en de andere er weer in doe, ook die doet het niet. Allen de Oude 2dePC doet het wel zo noem ik hem maar, moet nodig opgeschoond worden, maar doe het maar niet, omdat daar alles wel werkt. gaarne zie ik een antwoord tegemoet, bij voorbaat hartelijk dank. Gr Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Ik heb ook 2 pc's aan 1 router hangen. Je kan niet op beide pc's dezelfde port openzetten dus FTP op de ene en bv P2p op de andere kan wel niet ftp op pc 1 en ftp op pc 2, vooropgesteld dat alleen port 21 als ftp openstaat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 september 2005 Ik weet dat ik daar weinig of geen verstand van hebt, weet niet precies wat U bedoelt, maar voorheen werkte alles wel zelf met 2 pc en de lattop kon ik alle drie downloaden, en nu in eens doet hij het niet. Misschien dat het verandert is een week of twee geleden was hier geen verbinding meer dacht dat dit aan de router lag, een ander er op gezet, maar werkte ook niet, dus toen UPC gebeld die aangaf dat er storing was, later op de dag was het verholpen sinds die tijd werkt hij dus niet meer als voor heen. (wel de oude router er weer aangesloten) Ik zette ook geen bepaalde poorten open in de router, heb ik nog nooit gedaan, het werkte gewoon. bedank voor je reactie gr Henk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen