anoniem Geplaatst: 21 september 2005 Delen Geplaatst: 21 september 2005 Mijn pc doet vrij lang over het opstarten en pas wanneer hij dan klaar is met oa. de virusscanner kan ik gebruik maken van internet. Waar is hier de oorzaak van? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2005 Vertel eens wat meer. Wat voor systeem heb je? Welke software gebruik je? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2005 [quote:b2055d64dc="ikhier"]Mijn pc doet vrij lang over het opstarten en pas wanneer hij dan klaar is met oa. de virusscanner kan ik gebruik maken van internet. Waar is hier de oorzaak van?[/quote:b2055d64dc] Nou, je geeft het zelf al aan, bepaalde services draaien nou eenmaal met een hogere prioriteit dan andere. De services die geladen worden vanaf een boot zullen altijd een iets hogere prio hebben dan programma's die je tijdens het bootproces handmatig opstart. Kijk eens goed na wat er allemaal bij een boot opstart en kijk eens of je daar in kan uitschakelen wat niet nodig is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen