anoniem Geplaatst: 20 september 2005 Delen Geplaatst: 20 september 2005 Hoi, Nu Planet internet heeft aangekondigd binnenkort hun downloadsnelheiden te verhogen, wil ik mijn advanced abbonement ( 8 Mbit ) terug laten zetten naar het ADSL Comfortpakket ( 4 Mbit ) Na de snelheideverhoging worden beide pakketten respectievelijk 6 en 12 Mbit. 12 Mbit is voor mij veel te snel, en ik wil dus graag een stapje terug. Dit kan pas aan het eind van het contractjaar ( in mijn geval over 9 maanden ). Ik vindt dit erg vreemd, daar hun het contract eigelijk veranderen. weet iemand of ik hier mee akkoord moet gaan, of kan je het contract hierdoor verbreken ? Ik meen me iets te herinneren over soortgelijke gevallen met de laatste snelheidverhogong. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2005 Volgens mij kan dat alleen als ze qua dienstenlevering in gebreke blijven - met een snelheidsverhoging volgens mij niet aan de orde, in tegendeel - of als je ineens meer moet betalen... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen