Ga naar inhoud

kabel, of toch adsl

anoniem

Aanbevolen berichten

Voor mijn tante ben ik op zoek naar een goedkoop internetabbonement. Bij @Home is er een aantrekkelijk (kabel)abbonement en is net ff iets goedkoper dan adsl. Maar een hele tijd geleden waren er nou niet bepaald goede berichten over kabelinternet, hoe is het op dit moment ? Hebben mensen ervaring met internet van @home en hoe bevalt dit ? O ja nog even iets anders, er zijn nu ook pakketen oa van KPN waarbij zowel internetten als bellen zijn gecombineerd, dit is dus bellen via internet als ik het goed begrijp, maar werkt dat wel, ik hoorde laats dat wanadoo met zo'n abbonement veel klachten heeft gekregen, met name over de telefonie.
Link naar reactie
Hoi, Ik heb @Home breedband, en dat bevalt me de laatste tijd best goed. Zo nu en dan nog eens uitval, maar meestal van korte duur. Over snelheid ook niets te klagen tegenwoordig (is wel eens anders geweest). Heeft @home nog steeds de aanbieding dat je het 2 maanden mag proberen voor 35 euro? Daar kan je tante zich geen buil aan vallen. Aan de meeste ADSL abonnementen zit je gelijk een jaar vast.
Link naar reactie
[quote:602cb50ac2]"Heeft @home nog steeds de aanbieding dat je het 2 maanden mag proberen voor 35 euro? [/quote:602cb50ac2] Ja dit hebben ze nog wel, inderdaad een optie alleen moet je dan wel alles aansluiten en een modem hebben, het liefst maak ik natuurlijk in één keer de goede keuze. :) [quote:602cb50ac2="Obi-wan-kenobi"]Bellen via de kabel is bagger, niet doen. [/quote:602cb50ac2] Geld dit ook voor bellen via ADSL ? En Tolgay, hoe bevalt wanadoo family ? Ik begrijp dat je dus ook telefoneerd via de adsl verbinding, gaat dat goed, geen storingen of rare dingen ?
Link naar reactie
Jawel, maar je hebt van die abbonementen zoals van wanadoo zodat je kpn niet meer nodig hebt en ook via adsl kunt bellen. Dat gaat dan idd wel over hetzelfde touwtje, maar wat ik ervan heb begrepen dat het wel op een andere manier gaat voip heet het geloof ik. Het zou mooi zijn als de kwaliteit gewoon hetzelfde is als "normaal" bellen via kpn. Daar gaat het mij dus om, hoe is die kwaliteit ?
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...