Ga naar inhoud

Apple Ibook verbinden met PC (XP) via Crossover-kabel

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb met mijn iBook met de moderne versie van het OPSYS "Jaguar heette dat geloof ik" zonder meer verbinding kunnen maken met een Win98SE laptop. Omgekeerd, van een PC (de laptop in dit geval) naar het iBook is me nooit gelukt. Dit dus via een cross cable. Inmiddels heb ik dat iBook al een jaar niet meer dus ik kan niet precies uitleggen hoe dat in zijn werk ging. Wel was het zo dat de verbinding (ook voor de eerste keer) zonder meer werd gemaakt toen ik het probeerde. Dat was een van de sterkste zijdes van het iBook: wat ik ook probeerde aan te sluiten, Zip (Iomega) drive, ext HD 200Gbyte via iLink, exct modem, optische muis etcetera, het ging allemaal zonder meer, werd gelijk herkend en automatisch geinstalleerd en zonder dat installatie gedonder van de Wind hozen. Je hebt hier niet veel aan, alleen de wetenschap dat het van iBook naar PC/laptop (met Win98) zonder meer moet gaan. Succes perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...