anoniem Geplaatst: 13 september 2005 Delen Geplaatst: 13 september 2005 Heb sinds via mijn werk een Apple Ibook gekregen en wil deze via een crossover kabel verbinden met mijn PC. Kan iemand mij precies uitleggen wat ik stap voor stap moet doen om via de laptop op het internet te komen. Alvast Bedankt... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2005 Ik heb met mijn iBook met de moderne versie van het OPSYS "Jaguar heette dat geloof ik" zonder meer verbinding kunnen maken met een Win98SE laptop. Omgekeerd, van een PC (de laptop in dit geval) naar het iBook is me nooit gelukt. Dit dus via een cross cable. Inmiddels heb ik dat iBook al een jaar niet meer dus ik kan niet precies uitleggen hoe dat in zijn werk ging. Wel was het zo dat de verbinding (ook voor de eerste keer) zonder meer werd gemaakt toen ik het probeerde. Dat was een van de sterkste zijdes van het iBook: wat ik ook probeerde aan te sluiten, Zip (Iomega) drive, ext HD 200Gbyte via iLink, exct modem, optische muis etcetera, het ging allemaal zonder meer, werd gelijk herkend en automatisch geinstalleerd en zonder dat installatie gedonder van de Wind hozen. Je hebt hier niet veel aan, alleen de wetenschap dat het van iBook naar PC/laptop (met Win98) zonder meer moet gaan. Succes perloc Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen