Ga naar inhoud

Bookmarks Firefox > IE?

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:1c2fa52c44="gerben"]Probeer deze eens: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=1366[/quote:1c2fa52c44] Met deze extensie zou je vermoeden dat het importeren van de bookmarks in IE geen probleem zou moeten wezen.. Zoals je op het plaatje wel kunt zien gaat naar mijn weten alles goed, maar krijg met geen mogelijkheid een html-bestandje gecreeerd... Heb jij ervaring met deze extensie? [img:1c2fa52c44]http://members.chello.nl/p.eikenhorst/sync.gif[/img:1c2fa52c44]
Link naar reactie
[quote:9004c1628b="kid jansen"]een html maken van je bookmarks is niet zo moeilijk, dan ga je gewoon naar bookmarks>manage bookmarks>tools>export en voila (dit is overigens in Mozilla, maar ik denk dat het in Firefox wel hetzelfde werkt).[/quote:9004c1628b] Ik ben een extensie wijzer nu, maar als ik kijk hoe eenvoudig het is zoals jij me doet suggereren heb ik die extensie niet nodig.. Opgelost zo..
Link naar reactie
[quote:b2509e1038="gerben"]Met de extensie syncmarks neem je de tab 'favorites', daar worden ze gewoon rechtstreeks naar msie geëxporteerd. Wil je een gewoon html bestand hebben, dan kun je dat vanuit de bookmark manager van firefox zelf doen. Maar daar vroeg je niet om.[/quote:b2509e1038] Ik heb een dualboot 32/64 O/S, in mijn 64 configuratie heb ik niet Firefox geinstalleerd maar IE 64. Het was de bedoeling dat ik de bookmarks van firefox 32 in IE 64 wou importeren. Ik had ook Firefox kunnen installeren in mijn 64 configuratie en middels Mozilla-backup de bookmarks kunnen restoren, maar ik wou IE 64 voorzien van de bookmarks uit Firefox 32 en daar had ik wat moeite mee... :roll: :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...