anoniem Geplaatst: 29 augustus 2005 Delen Geplaatst: 29 augustus 2005 Hey, Ik ben net 2 weken terug van vakantie. Mijn broer heeft gedurende die 2 weken enkele spelletjes (in totaal ongeveer 3GB erop gezet). Nu kwam ik terug en ik merkte dat het internet TRAAG is! Ik heb Belgacom ADSL en aan hun ligt het niet. Het is dus ergens met mijn pc. Nu is mijn vraag: kan die 3GB op de harde schijf erbij, zoveel invloed daarop hebben? *Mijn bandbreedte voor deze maand is NIET op!* Wie kan me helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2005 Scan op spyware/virusen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2005 [quote:5abcff0f3f="Tolgay"]Scan op spyware/virusen :wink:[/quote:5abcff0f3f] Beide gedaan, totaal: 0 geïnfecteerde of hatelijke bestanden. :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2005 Defragmenteren mischien? Is je hele computer traag of alleen inet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2005 [quote:b66625ab62="cor0612"]Defragmenteren mischien? Is je hele computer traag of alleen inet?[/quote:b66625ab62] Dat is net het rare: de pc zelf werkt SCHITTEREND en het internet is @&%*#... . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2005 Je zou een hijackthislog kunnen plaatsen + je probleemstelling in het "beveiliging en Privacy" subforum. Misschien kunnen ze dan iets vinden wat je internet snelheid vertraagt. Het is zeer onwaarschijnlijk dat het door die 3 gig aan spelen komt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2005 [quote:00af1bee78="kompod"]Je zou een hijackthislog kunnen plaatsen[/quote:00af1bee78] Haja...en dat is? :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2005 Hijackthis is een programma wat allerlei achtergrondsoftware, browser-extensies en instellingen detecteert. Het maakt geen onderscheid tussen gewenste en ongewenste software, dat is de taak van de gebruiker. Het detecteert alleen gewoon alles, kan het meeste ook verwijderen, en voorziet in een backup-mogelijkheid. Je kunt het programma een log laten opslaan. Deze kun je daarna (laten) beoordelen. kijk eens in het Beveiliging&Privacyforum hoe anderen dat doen: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewforum.php?f=15 en probeer vervolgens een log te maken en deze te plaatsen in B&P Hijackthis: http://users.pandora.be/marcvn/spyware/1758530.htm Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen