Ga naar inhoud

Probleem met MSN & SSL

anoniem

Aanbevolen berichten

Eigenlijk is dit het probleem van iemand anders maar ik post het even voor hem; [quote:49f1a8ce85]Probleem; MSN kan niet niet inloggen, zowel in MSN Messenger als in Trillian. Tekstje; Ik heb (zover ik weet) een probleem met SSL. In Microsoft IE kunnen geen pagina’s geopend worden die zo’n certificaat gebruiken. (bijv. De https verbinding van Hotmail.) In FireFox werkt alles wel, dus ook inloggen op Hotmail en andere sites met SSL. Zoals al gezegd doet Trillian het ook niet, het lijkt dus logich dat het niet in MSN Messegner, IE of Trillian zit. Dan denk ik aan een geblokeerde poort (21), maar waarom doet FireFox het dan nog wel? Ik heb in IE bij geavanceerd SSL 2 & SSL 3 al eens uitgeschakeld, MSN gaf gelijk aan deze nodig te hebben, en werkte dus niet. Na het inschakelen was niets verbeterd. Heeft iemand dit eerder gehad? Het enige wat ik nog kan bedenken is een soort module in Windows die dienst weigert, maar waar vind ik die. Enkele gegevens; Windows XP InternetExplorer 6 MSN 7 FireFox 1.4 Thomson Speedtouch 510(e) Ethernet (Kan niet het probleem zijn alle poorten staan open naar die PC) Alvast bedankt! (MSN WebMessenger is namelijk geen goede oplossing :P)[/quote:49f1a8ce85]
Link naar reactie
  • 5 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...