anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik heb een keertje ergens gelezen dat je in de url-balk een code in kunt vullen en dat je daarmee kunt uitlezen wanneer de website voor het laatst gewijzigd is, wie weet die ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit via de adresbalk zou kunnen; je hebt hiervoor namelijk de headers nodig, en deze zijn (volgens mij) niet meer op te vragen in IE. Wat wél kan is zelf telnetten naar de server: start/uitvoeren cmd telnet <server> GET <adres zonder http://www.server.nl, dus bv /phpBB/index.php> HTTP/1.0 <enter><enter> Helemaal bovenaan de uitvoer die je nu krijgt staat een header, waarin een last-changed kan zijn opgenomen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Met javascript kun je zien wanneer een pagina ge-upload is. Dit kan je ook invoeren in de adresbalk: "javascript:alert(document.lastModified)" (zonder de "). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Dat is hem... zal hem direct ergens opslaan want dit zijn leuke tooltjes Harstikke bedankt !!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 en hoe combineer je dat dan met de URL? da's me nog niet geheel duidelijk... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2005 Je opent www.startpagina.nl De pagina is geladen je plakt het javascript in de url-balk je drukt op Go en hij geeft de laatste datum dat de pagina is geupload Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 OK, dank, ik zat te klooien met die code achter de URL op een of andere manier. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2005 [quote:7c8b1f6355="haje66"]Je opent www.startpagina.nl De pagina is geladen je plakt het javascript in de url-balk je drukt op Go en hij geeft de laatste datum dat de pagina is geupload[/quote:7c8b1f6355] En als je echt lui wilt zijn dan sla je die javascript code op als favoriet/bookmark. Dan is het genoeg om op de betreffende site die favoriet/bookmark te kiezen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen