anoniem Geplaatst: 23 augustus 2005 Delen Geplaatst: 23 augustus 2005 Ik probeer een verbinding te maken met mijn mobiele telefoon (nokia 6230) via een infraroodverbinding. De telefoon werkt maar ik krijg steeds de volgende melding: het besturingsprotocol voor de ppp-verbinding is beëindigd of fout 770 externe computer heeft de verbinding beëindigd. Nu kan ik de ppp wel wijzigen in SLIP-Unix verbinding. Dan werkt gprs wel, maar ik kan geen website krijgen. Weet iemand wat ik hieraan moet doen? De infraroodverbinding werkt wel. Vast bedankt. Gerda Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Vaak kun je via de site van je Telecom aanbieder aangeven welke telefoon je hebt, hierbij wordt een berichtje gestuurd met alle juiste instellingen. Soms is dit ook mogelijk via de site van je telefoonmerk. Dit is meestel terug te vinden in support of instellingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Mijn probleem is dat ik dat alebei al geprobeerd heb en dat ik nu alleen nog niet zover ben dat ik een internetsite kan krijgen. Gerda Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2005 Heb je geprobeerd de oude instellingen weg te gooien en dan nog eens via de site te proberen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen