anoniem Geplaatst: 17 augustus 2005 Delen Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik heb het volgende probleem: Via een VPN connectie maak ik verbinding met het netwerk op mijn werk. Voorheen kon ik dan gelijktijdig nog gewoon surfen op internet. Nu heb ik mijn computer opnieuw geinstalleerd en wanneer ik nu een vpn verbinding met het werk maak kan ik niet meer op internet. Verbreek ik de vpn verbinding dan kan ik weer op internet. Toen ik vorige maand mijn pc opnieuw installeerde met net als nu Windows XP + SP2 werkte het wel goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2005 Heb je dit probleem ook als je de firewall uitzet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2005 Dan ben je vast vergeten het vinkje uit te zetten bij "default gateway gebruiken op het remote netwerk" of iets dergelijks. Je komt daar als je in de eigenschappen van de VPN-verbinding gaat naar het tabblad "netwerk", dubbelklik op TCP/IP, tabblad "geavanceerd". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2005 Inderdaad! Het vinkje stond nog aan. Nu niet meer en het werkt weer als vanouds. Hartelijk bedankt! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen