anoniem Geplaatst: 10 augustus 2005 Delen Geplaatst: 10 augustus 2005 Ik ben in het bezit van een motoralla modem van @home. Hier branden 4 gele lampjes en 1 oranje lampje behoort te knipperen. Dit lampje geeft aan of er data verzonden wordt of ontvangen wordt. De laatste tijd knippert dat oranje lampje hier echter niet meer altijd, en brand het vaak gewoon als de gele lampjes. Kan dit?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2005 Hoort het lampje uit te zijn als er geen data over de lijn gaat? Zo ja, dan heb je mogelijk last van spyware. Die verzend constant gegevens naar het internet. In dat geval zal ook je verbinding wel traag zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2005 Het betekend dat je ontvangen en verzondend data bijna constant zijn. Dit heb je bij bijvoorbeeld zwaar bittorrent gebruik of veel downwn van ftp. Maar het kan ook virus of spyware zijn die jou pc gebruikt als verzend station. Conroleer dit eerst goed. Is dit niet het geval dan is het normaal dat hij aan blijft. ( hij knippert wel maar het gaat te snel om te zien ) ( heb zelf de modem ook :) ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2005 [quote:7a77b0bb19="Gouranga"]Ik ben in het bezit van een motoralla modem van @home. Hier branden 4 gele lampjes en 1 oranje lampje behoort te knipperen. Dit lampje geeft aan of er data verzonden wordt of ontvangen wordt. De laatste tijd knippert dat oranje lampje hier echter niet meer altijd, en brand het vaak gewoon als de gele lampjes. Kan dit??[/quote:7a77b0bb19] Ja, dat kan!! Het betreft (vermoedelijk) een wijziging in de transmissie van de data. Chello heeft dit enige tijd geleden ook doorgevoerd; voorheen was 't "disco", brandt nu (bijna) constant. Niets om je druk over te maken zolang alles werkt.... (Ik denk overigens dat je "Motorola" bedoelt...... :wink: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2005 Om dit topic nog even op te halen. Het is me duidelijk als het lampje oranje blijft branden, maar vaak knippert het hier ook niet (meer) en is het gewoon "wit" / "uit". De verbinding is normaal ??!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2005 Zolang je alles kan doen wat je wilt, is er geen probleem lijkt me.... Om te weten of 't allemaal functioneert zoals 't moet kun je b.v. wat testjes uitvoeren via http://www.speedtest.nl/ Als hier alles goed gaat, zou ik me maar geen zorgen maken over de datatransmissie en modemindicatie... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen