Ga naar inhoud

Dual dsl?

anoniem

Aanbevolen berichten

Vroeger kon je bij speedxs dual dsl abbonomenten nemen heb deze echter nooit meer gezien. Is dit nog steeds mogelijk? (Zijn hier speciale modems voor???) Een tweede lijn bij kpn aanvragen is in ieder geval geen probleem (50 euro daarna 10 per maand) maar de vraag is hoe sluit je 2x adsl op elkaar aan. Wordt waarschijnlijk te duur voor mij maar ben toch benieuwd, wat extra upload kan ik wel gebruiken.
Link naar reactie
[quote:c32a27e171="Leo S"]Hoeveel DSL-lijnen je ook aansluit, je bandbreedte blijft net zo groot als die van de snelste verbinding. Het is niet zo dat als je twee dsl-aansluitingen hebt, je snelheid in een keer verdubbelt...[/quote:c32a27e171] Dit klopt niet aangezien je vorig jaar bij speedxs dual adsl xtreme kon bestellen met een bandbreedte van 16000/2000. Speedxs ging echter failliet en is nu overgenomen en heeft nu andere abbo's. Vroeger bestond er zoeits als dual isdn, 2x inbellen zodat je de dubbele bandbreedte had. Ik vroeg me alleen af of er nu modems bestaan die de bandbreedte kunnen samenvoegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...