anoniem Geplaatst: 6 augustus 2005 Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 Hallo experts!!! Ik heb mijn harde schijf twee weken geleden moeten formatteren omdat mijn pc totaal vast was gelopen. Noodgedwongen heb ik nu win98 geinstalleerd, omdat ik win/me heb uitgeleend, en nooit terug heb gehad :cry: Nu loop ik tegen het volgende probleem aan: Ik heb het programma Burst op mijn pc staan en zodra ik daarmee cd's etc download, kan ik niet meer internetten/mailen etc, bij mijn mail geeft hij dan de melding dat er een tcp/ip fout is en dat er geen contact gemaakt kan worden met de server. Soms loopt alles weer goed als ik Burst aflsuit, maar meestal gooit het systeem mijn modem er dan ook uit, en geeft hij aan dat er geen modem is geinstalleerd! Ik heb een ADSL verbinding via Wanadoo. Een ander probleem is dat het opstarten van de pc vrij lang duurt, hij blijft vrij lang hangen in het Windows scherm en afsluiten gaat ook vaak moeizaam. Verder staat er bij " systeem" in config scherm een foutmelding bij overige apparaten, nl dat de PCL serial controller niet goed is geinstalleerd, maar ik weet niet goed hoe ik dit kan verhelpen. Op de win98 cdrom vindt hij geen app info en op de cd rom met stuurprog voor het moederboard ookniet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 Heb je die Win98 al eens ge-update? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 nee, hoe doe ik dat? Als ik op de microsoft site kijk, krijg ik een hele reeks met updates en ik weet niet welke ik het best kan nemen..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 Allemaal nemen totdat je onzin ziet zoals [i:c71f7392f1]franse menu's[/i:c71f7392f1] etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 ok ga dat proberen, benieuwd of het iets uitmaakt.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2005 [quote:d00f5a9fbf="Wiep Corbier"]Allemaal nemen totdat je onzin ziet zoals [i:d00f5a9fbf]franse menu's[/i:d00f5a9fbf] etc.[/quote:d00f5a9fbf] :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2005 Kun je niet beter proberen je WinME terug te krijgen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen