Ga naar inhoud

website opent niet in Firefox

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb er een beetje aan gesleuteld:[code:1:ccba714bea]<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <title>Oce Bike Sporting</title> </head><body bgcolor="#0000ff"> <object id="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0" height="100%" width="100%" classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"> <param name=movie value="http://www.webdesignhq.com/users/freesitebuilder/intros/3d_Series1/Film.swf"> <PARAM NAME=movie VALUE="http://www.webdesignhq.com/users/freesitebuilder/intros/3d_Series1/Film.swf"><PARAM NAME=quality VALUE=best><PARAM NAME=devicefont VALUE=true><PARAM NAME=bgcolor VALUE=#0000ff><EMBED src="http://www.webdesignhq.com/users/freesitebuilder/intros/3d_Series1/Film.swf" quality=best devicefont=true bgcolor=#0000ff height="100%" width="100%" NAME="Oce Bike Sporting" ALIGN="" TYPE="application/x-shockwave-flash" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></EMBED> </object> </body> </html>[/code:1:ccba714bea]En zo moet ie volgens mij wel werken onder Mozilla Firefox :wink: vr.gr.smeenk
Link naar reactie
[quote:9284011090="smeenk"][quote:9284011090="sdk"]Tip format c, installeer norton internet security 2005 en lang leve het banner/popup vrije bugloze surfplezier met internet explorer.[/quote:9284011090] :roll: Een format c omdat een code op een website niet helemaal juist is??? Ik neem aan dat je een grapje maakt :wink:[/quote:9284011090]De meeste mensen die firefox gebruiken (zo niet alle) doen dit omdat ze hun internetexplorer hebben ver***** door onbeschermt te surfen. Er zitten totaal geen voordelen aan firefox en het is nog langzamer ook (geen opbouwende pagina's.
Link naar reactie
Ach er zijn nu eenmaal mensen die iets tegen IE hebben en ook een heleboel die niets van FF willen weten, zo zal het wel altijd blijven en de toekomst zal uitwijzen wie van de 2 de grote winnaar zal zijn :wink: Maar dit is in mijn ogen offtopic omdat de topicstarter alleen maar wilde weten waarom zijn website niet goed in FireFox werd geopend. Groeten smeenk :wink:
Link naar reactie
[quote:f40460dd09="sdk"]Er zitten totaal geen voordelen aan firefox en het is nog langzamer ook (geen opbouwende pagina's.[/quote:f40460dd09]Don't get me started... Het eerste voordeel van FF boven IE is bv dat je niet een complete internet security suite ERBIJ hoeft te installeren (om over de memory hoggende Norton troep maar te zwijgen) om popuploos veilig te surfen... Nou jij weer.
Link naar reactie
[quote:1eba53f4b9="jong390"]Ouwe rot smeenk, Bedankt voor je hulp.[/quote:1eba53f4b9]Ik neem aan dat mijn oplossing werkt :D [quote:1eba53f4b9="jong390"]ik wil gewoon dat beide partijen IE en Monzila firefox op de website kunnen kijken. Zelf gebruik ik geen van beide en werk meestal met een zelfgemaakte browser onder linux.[/quote:1eba53f4b9]"Een zelfgemaakte browser onder linux" Dat klinkt als iets dat mij bij voorbaat al boven mijn petje gaat :wink: Maar het heeft als voordeel dat je niet aan die oeverloze disccussies van IE vs FF hoeft mee te doen :lol: Groeten smeenk
Link naar reactie
:[quote:a49a9ed96f]De meeste mensen die firefox gebruiken (zo niet alle) doen dit omdat ze hun internetexplorer hebben ver***** door onbeschermt te surfen. Er zitten totaal geen voordelen aan firefox en het is nog langzamer ook (geen opbouwende pagina's.[/quote:a49a9ed96f] Dit vind ik gewoon een flaimbait, dus iedreen die iets anders kiest ken de pot op? Ik gebruik linux, gebruik ik linux omdat ik MS Windows hebt ver*****??? Je moet je schoolgeld terug vragen want dit slaat werkelijk nergens op, zo maak je geen vrienden. Ik vind firefox 1000 sneller met renderen van paginas dan IE. Je moet firefox gewoon goed instellen <about:config> , en in de snelkoppeling bij doel vul je in <"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" /Prefetch:1>. Dan start firefox net zo snel op als IE. Windows is ook niet veilig na een verse installatie :wink:
Link naar reactie
[quote:2cfac4d941="sdk"]Ik heb wat tegen firefox jah... algemener, ik heb wat tegen elke andere browser dan Internet Explorer. Erg vervelend als je bij het bouwen van website dingen moet gaan weglaten of aanpassen omdat er een groep mensen is die niet met Internet Explorer overweg kan.[/quote:2cfac4d941] Dus als ik in een andere auto dan jij hebt wil dus beteken dat ik niet in jou auto kan rijden? BTW je hebt er voor gekozen om een website te maken, MS heeft gekozen voor hun eigen standaard so don't blame the good men. Ga klagen bij ms en niet bij de Jan met de pet. Idem schoolgeld terugvragen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...