anoniem Geplaatst: 4 augustus 2005 Delen Geplaatst: 4 augustus 2005 Hoi, ik wist niet waar ik dit moest posten dus dan maar hier :wink: Ik ben een website over software aan het schrijven en hierbij gebruik ik screenshots van de programma's MAAR ook de LOGO'S en link dan door naar de makers van die software. mijn vraag is dus kan ik die logo's zomaar gebruiken (zonder ze te wijzigen) of krijg ik dan problemen :( ? (copyright ed.) ralph Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2005 Copyright wil zeggen dat je zonder toestemming van de fabrikant niets mag doen. Je zou dus contact op kunnen nemen met de fabrikanten hierover, maar naar mijn mening zullen ze hier niet zo moeilijk over doen. Je zit wel vaker dat er her en der logo's van b.v. Microsoft gebruikt worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2005 bedankt ik heb als test 5 bedrijven aangeschreven (email) en welgeteld van 1 een reactie terug gekregen,(UPDATE: 3 en allemaal positief) (met wat tips over voor promotie van hun programma :D). De rest heeft niet de moeite genomen. dus zal het hopenlijk wel goed zijn, uitgaande van de positieve re: van één van hun ralph ps. microsoft logo?...jag... :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen