anoniem Geplaatst: 30 juli 2005 Delen Geplaatst: 30 juli 2005 Hallo, Ik heb een probleem met het veranderen van mij weblog. Elke keer als ik bijv de kleur verander en nog wat dingetjes doe, waarbij de ik een kleurenkiezer nodig heb, klapt mn Internet Explorer eruit. Die Kleurenkiezer word ondersteunt door Java. Ik denk zelf dat het daaraan ligt, maar ik weet niet hoe ik het kan verhelpen. Ik heb Java elke keer geupdate en nu gebeurt dit. Als ik, zoals nu, gewoon online ben en java niet gebruik gaat alles goed. Is er iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt Sander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2005 Doe eens Java via de software verwijderen en opnieuw te instaleren. Dus niet updaten. Lucia Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2005 ik heb het verwijderd en niet geupdate, maar het probleem blijft :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2005 [quote:3e255af7e8="securicor21"]ik heb het verwijderd en niet geupdate, maar het probleem blijft :cry:[/quote:3e255af7e8] Installeer deze is http://www.java.com/en/ Die van microsoft wordt niet meer ondersteund en geupdate. Die van sun wel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen