anoniem Geplaatst: 16 oktober 2006 Delen Geplaatst: 16 oktober 2006 Hallo, Ik heb vanmiddag Firefox geinstalleerd en als standaardbrowser ingesteld. Vervolgens heb ik via mapopties in Windows geprobeerd IE weer als standaardbrowser in te stellen,maar dat is blijkbaar niet gelukt, wat na de deinstallatie van Firefox (was er toch nog niet echt tevreden over) vraag IE bij het aanklikken van een URL in Outlook 2000 naar de koppeling (best logisch) die ik vervolgens aan IE toewijs. Maar....nu opent IE bij elke klik op een URL in een mailtje e.d een nieuw venster i.p.v het actieve venster te pakken. Hoe kan ik dit weer rechtzetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2006 Toch wat langer proberen en je gaat Firefox toch echt waarderen... Maar dat terzijde. Check voor je probleem: in Explorer: Extra > Internet opties > Geavanceerd > onder het kopje surfen (bijna onderaan) of het volgende aangevinkt staat: "Vensters opnieuw gebruiken bij activeren van... " Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2006 [quote:58831f28ef="Yoyo"]Check voor je probleem: in Explorer: Extra > Internet opties > Geavanceerd > onder het kopje surfen (bijna onderaan) of het volgende aangevinkt staat: "Vensters opnieuw gebruiken bij activeren van... " Suc6[/quote:58831f28ef] Geen effect. In de adresbalk in IE staat ook geen IE icoontje voor de URL Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen