anoniem Geplaatst: 26 juli 2005 Delen Geplaatst: 26 juli 2005 hallo, ik werk met windows 98 met alle updates, als firewall heb ik Zonealarm; als ik een site wil bezoeken zegt hij bezig met downloaden van locatie en krijg ik een scherm, waar ik kan kiezen voor opslaan of openen, maar ik wil niets downloaden, alleen een site bezoeken, bv die van ABN-Amro of mijn eigen site. ik heb al Internet Exporer 6 geprobeerd te herstellen, maar zonder resultaat; hoe los ik dit op Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2005 Dus je hebt het probleem bij elke site die je bezoekt? Heb je al geprobeerd de standaardinstellingen te herstellen? Extra -> Internet opties -> tabblad Geavanceerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2005 dit had ik al gedaan, het is niet altijd op dezelfde site, maar op elke willekeurige site. Dan weer wel en dan weer niet. De beveiligng staat op normaal (standaard) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2005 is de pc geheel vrij van virale en andere aandoeningen: gecheckt met een uptodate virusscanner en dito spyware-ontdekker (adaware/spybot). zijn al je mappen met tijdelijke bestanden leeg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2005 jahoor, is pas geformatteerd en windows 98 opnieuw erop gezet met alle updates, geupdate virusscanner (ANTIVIR) heeft niets gevonden en een geupdate ad-aware word ook gedraaid, map met tijdelijke bestanden en tijdelijke internetbestanden is ook leeggemaakt. Het vreemde is dat de ene keer wel de site word geladen en de andere keer komt dat venster, jammer dat ik daar geen printscreen van kan meesturen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2005 misschien eens kijken in de verkenner - extra - mapopties -tabblad bestandstypen: staan de eerste 6 url - opties (kijk via de knop bewerken) op openen = vetgedrukt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2005 Misschien conflicterende software. Start Msconfig eens. En haal alle vinkjes van alle opstartitems weg. Dan weer proberen. Als het dan wel werkt, vinkje voor vinkje terugzetten. Op die manier kom je achter de software die het probleem veroorzaakt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2005 Heb je niet een download manager draaien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2005 ik heb standaard instellingen herstellen aangeklikt en sindsdien gaat het goed, ik heb dus geen download manager draaien, ook waren er geen vreemde opstart items te zien via msconfig, verschijt die melding weer, dan meld ik me weer, gr.jobo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2005 Heb je mischien een keer iets geblocked in zone-alarm? Check zonealarm is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen