anoniem Geplaatst: 24 juli 2005 Delen Geplaatst: 24 juli 2005 Hoi, Sinds enkele dagen heb ik het probleem dat ik mijn inbox van hotmail niet meer inkan. Ondertussen komen er dagelijks onzinmailtjes binnen die ik dus ook niet kan verwijderen :evil: Kan er ook niet via MSN vandaag in.Krijg voortdurend de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven. Een huisgenoot komt via dezelfde pc gewoon in haar mailbox. Iemand een oplossing (behalve het account opzeggen :wink: )? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2005 Ik zou het toch ff op een andere PC proberen. Als je daar ook niet kan inloggen ligt het probleem bij Microsoft. Dan zul je dus ff contact met ze op moeten nemen. Zij kunnen accounts repareren. Voor contact op te nemen ga je naar www.msn.nl . Daar kun je voor hotmail- en msn problemen terecht. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 juli 2005 Het is niet te geloven maar waar. Andere pc had ik al geprobeerd. Net probeerde ik het opnieuw op mijn eigen pc en het probleem is zomaar opgelost. Denk dat Hotmail zelf iets heeft gefixt. Eerst een lading bulk als ongewenst gaan verklaren. I.i.g. txs!! :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen