Ga naar inhoud

internet werkt plotseling niet meer

Aanbevolen berichten

Ik heb een groot probleem, dat alvolgt ontstaan is: Het is begonnen toen mijn zusje op haar eigen computer flashplayer wilde installeren, toen ze op MSN een spelletje wilde doen. Echter zodra ze het berichtje van macromedia in beeld kreeg, viel haar internet weg. Wat me gelijk opviel was dat de ip-instellingen heel anders waren, normaal zijn de ip-adressen 192.168.x.x, echter waren het nu 169.254.xxx.xxx adressen. We werken met een WLAN met SMC-apparatuur, en er is gewoon verbinding met het accesspoint. Gelukkig werkte alles weer na een systeemherstel. Maar helaas heeft mn zusje ook op mijn computer een spelletje willen doen en ja hoor, weer het berichtje van flashplayer. Ze heeft, zegt ze, het gelijk weggeklikt en het internet zou nog werken, maar ze is hierna offline gegaan en heeft ze de computer afgesloten. Echter had ik na de reboot geen internet meer, en het stomme is dat ik systeemherstel heb uitgedaan. Is er een mogelijkheid om de ipconfiguratie weer te herstellen? Wat me ook opvalt is dat bij mijn computer bij iponfig /all ip-routering is uitgeschakelt en nog wat dingen. ook ontbreekt een adres bij de standaard-gateway. Wat moet ik doen :cry: ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...