Ga naar inhoud

kan niks downloaden

Aanbevolen berichten

Goedenavond, Ik heb een downloadprobleem. Als ik ook maar iets probeer te downloaden, reageert de pc niet! Als je normaal gesproken op een afbeelding van een website gaat staan en je klikt op de rechtermuisknop, dan hoor je een lijst mogelijkheden te krijgen waaronder de 'opslaan als' optie. Dit krijg ik ook niet! Hebben jullie enig idee wat het probleem kan zijn? De beveiligingsinstelling staat op 'normaal' dus dat kan het niet zijn. De internetverbinding is verder prima, kan elke site openen. Heeft het misschien met Norton te maken? Bij voorbaat dank! Gr. Erik
Link naar reactie
[quote:edc7ddde7e="Emus"]Sorry, vergeten te vermelden dat het op de desktop geen probleem is.[/quote:edc7ddde7e] Het is voor ons nu nog steeds niet echt duidelijk. Heb je een netwerk dan? Wat voor netwerk? Met een router? En op de laptop werkt het niet? En op de desktop werkt het wel? Deze beide zijn bekabeld aangesloten? Heb je de gegeven oplossingen al geprobeerd? En wat is het resultaat daarvan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...