anoniem Geplaatst: 17 juli 2005 Delen Geplaatst: 17 juli 2005 Beste computervrienden. Ik heb een nieuwe computer gekocht en alles netjes zonder problemen geinstalleerd. Op mijn oude computer had ik in Postvak In een tiental mappen gemaakt, waarin ik belangrijke mailtjes bewaarde. Dit zijn DBX bestanden, en ik heb vanalles geprobeerd om ze van mijn oude computer over te zetten naar mijn nieuwe, maar het lukt me niet. Kan iemand mij misschien helpen hiermee svp ? Met vriendelijke groeten van een hobbywijnmaker uit Zuid-Limburg. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2005 Moet je met de import functie van MSOE doen, en dan even de tweede optie aanvinken. In de engelse versie "import mail from an OE6 store directory". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2005 [quote:1b33268caf="wijnmaker"]Mijn computer gaat na 1 minuut van internet af met deze tekst:het system wordt afgesloten door nt Autoritijs system Remote procedure Call RPC service onverwacht is gestopt. Wie kan mij svp helpen met dit probleem ?[/quote:1b33268caf] update je windows eens; dit is al twee jaar geleden ofzo opgelost. (was het niet de blaster worm die dit deed? virusscanner, firewall. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2005 soms gaat importeren niet als de dbx-bestanden op cdr of dvd staan. nuttig kan zijn de dbx-en naar de hd te zetten en ze via rechtsklik-eigenschappen te ontdoen van het alleen lezen attribuut. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2005 [quote:f3ac6da3dc="rolfb"][quote:f3ac6da3dc="wijnmaker"]Mijn computer gaat na 1 minuut van internet af met deze tekst:het system wordt afgesloten door nt Autoritijs system Remote procedure Call RPC service onverwacht is gestopt. Wie kan mij svp helpen met dit probleem ?[/quote:f3ac6da3dc] update je windows eens; dit is al twee jaar geleden ofzo opgelost. (was het niet de blaster worm die dit deed? virusscanner, firewall.[/quote:f3ac6da3dc]Dat dacht ik wel rolfb, het was een virus die dat deed iig. Ik zou hem aanraden om alle updates te installeren om het probleem te verhelpen, en up te date blijven met Windows! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2005 Met [url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2354406c-c5b6-44ac-9532-3de40f69c074&DisplayLang=nl]deze[/url] update moet je er ook vanaf zijn. Maar desalniettemin is het wel belangrijk om bij te blijven met recente updates. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen