Ga naar inhoud

DBX bestanden overzetten van de ene computer naar de andere.

Aanbevolen berichten

Beste computervrienden. Ik heb een nieuwe computer gekocht en alles netjes zonder problemen geinstalleerd. Op mijn oude computer had ik in Postvak In een tiental mappen gemaakt, waarin ik belangrijke mailtjes bewaarde. Dit zijn DBX bestanden, en ik heb vanalles geprobeerd om ze van mijn oude computer over te zetten naar mijn nieuwe, maar het lukt me niet. Kan iemand mij misschien helpen hiermee svp ? Met vriendelijke groeten van een hobbywijnmaker uit Zuid-Limburg.
Link naar reactie
[quote:1b33268caf="wijnmaker"]Mijn computer gaat na 1 minuut van internet af met deze tekst:het system wordt afgesloten door nt Autoritijs system Remote procedure Call RPC service onverwacht is gestopt. Wie kan mij svp helpen met dit probleem ?[/quote:1b33268caf] update je windows eens; dit is al twee jaar geleden ofzo opgelost. (was het niet de blaster worm die dit deed? virusscanner, firewall.
Link naar reactie
[quote:f3ac6da3dc="rolfb"][quote:f3ac6da3dc="wijnmaker"]Mijn computer gaat na 1 minuut van internet af met deze tekst:het system wordt afgesloten door nt Autoritijs system Remote procedure Call RPC service onverwacht is gestopt. Wie kan mij svp helpen met dit probleem ?[/quote:f3ac6da3dc] update je windows eens; dit is al twee jaar geleden ofzo opgelost. (was het niet de blaster worm die dit deed? virusscanner, firewall.[/quote:f3ac6da3dc]Dat dacht ik wel rolfb, het was een virus die dat deed iig. Ik zou hem aanraden om alle updates te installeren om het probleem te verhelpen, en up te date blijven met Windows!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...