anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Delen Geplaatst: 12 juli 2005 Ik heb de laatste tijd regelmatig last van een haperende internet verbinding. Zo loopt alles razendsnel, en zo stokt de boel en krijg ik de melding: kan pagina niet weergeven enz. Ook tijdens het ftp-en gebeurt dit een hele serie bestanden vliegt keurig over en dan moet ik weer een hele tijd wachten omdat de verbinding stokt. Ik krijg dan regelmatig een timeout melding. Het rare is, dat de andere computer die op dezelfde router zit dit probleem niet heeft. Beide draaien met XP Ik heb de netwerk kaart vervangen, ip release/renew/dnsflush, virusscanner tijdelijk uitgezet, Windows firewall uitgezet, Firefox gerbuiken ipv IE, niets helpt. Wat kan ik nog meer proberen om dit op te lossen want het is behoorlijk vervelend. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2005 Al geprobeerd om de stekkers van de beide pc's aan de router eens om te wisselen? Dan wordt alvast duidelijk of het probleem in de pc zit of in de router of misschien wel in de UTP-kabel. En dat zoekt dan weer iets gemakkelijker. Gr. Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2005 Ja, ook dat had ik al geprobeerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen