anoniem Geplaatst: 10 juli 2005 Delen Geplaatst: 10 juli 2005 Sinds ongeveer een week is mijn download snelheid ongeveer een kwart van wat hij hoort te zijn. Heb ook al een HijackThis log geplaats en mijn pc opgeschoond, daardoor is hij wel sneller maar heb ik mijn download snelheid nog niet terug. Mijn download is nu ongeveer 150 KB terwijl hij rond de 450 - 500 KB moet zijn . :( Hoop dat hier iemand een tip of oplossing voor me heeft want heb eigenlijk geen zin om een format C te doen alleen voor een lage download. :cry: Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2005 Probeer tcp optimizer eens, of anders de registry patches, van speedguide. http://www.speedguide.net/downloads.php Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2005 Welke patch moet ik dan nemen er staan er zoveel. Kan het niet zo zijn dat er een bepaald programma draait dat mijn download speed vertraagd/ remt ?? Word er ondertussen een beetje radeloos van heb al zoveel programma's en scans gedraaid en hij wil maar niet o mhoog. Op mijn andere laptop haal ik wel met gemak tegen de 500 KB. alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2005 Gewoon tcp optimizer nemen, is het makkelijkste. Even de snelheid instellen, optimal settings aanvinken, applay changes, en dan rebooten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb TCPoptimizer gebruikt, me down ingesteld op 4 Mb en toen ge reboot maar het toch gewenste resultaat bleef uit. mijn download blijft rond de 150 Kb terwijl mijn andre laptop rond de 500 Kb zit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 zit er een te scherp afgestelde virusscanner in de weg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Na Download accelarator gedeinstalleerd te hebben en via hijackthis en regsupreme de sleutels van DAP te hebben verwijderd en mijn netwerkkaart verwijderd, daarna een reboot en zie hier mijn speedtest. Download Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 611.9 KByte/sec (=4895 kbps) Upload Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 96.2 KByte/sec (=770 kbps) Met dank aan een post in beveiliging Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen