anoniem Geplaatst: 9 juli 2005 Delen Geplaatst: 9 juli 2005 Ik gebruik Azureus 2.3.0.4 Als ik een torrent download krijg ik een melding dat ik een NAT probleem heb.Wat is dit en hoe kom ik er vanaf? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2005 [url=http://www.webopedia.com/TERM/N/NAT.html]Dit is NAT[/url] . Je komt er vanaf door de configuraties van je router aan te passen.ik weet zelf alleen niet goed hoe.[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2005 Waarschijnlijk staan de juiste poorten niet open, kijk dit eens na. In de handleiding van je router is vast wel te vinden hoe je dit doet. Welke poorten er open moeten staan vind je op de site van Azereus. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2005 poort 6881 moet open staan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juli 2005 Het ligt natuurlijk wel aan de site welke poort je open moet zetten sommige site blokken poort 6881 en dan moet je een andere range gebruiken zoals 49152. staat meestal wel in de FAq van de site Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen