anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Hoi iedereen, Weten jullie een manier om de map koppelingen definitief verwijderd te krijgen uit de Internet Explorer favorieten? Ik kan ze wel handmatig verwijderen, maar naar een herstart staat de map koppelingen er toch weer in. Knap irritant vind ik, gebruik die map toch nooit. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 ik heb m verborgen, na een reboot zie je m dan nooit meer terug Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Hoi marientje Bedankt voor je antwoord. Hoe verberg je die map? Edit: Ik zie het al. Bedankt ga het zo uitproberen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 OK. Dit las ik net ergens anders [quote:c0e14691d3]Verwijder de map koppelingen in favorieten en start regedit en ga dan naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar Ga dan naar de sleutel LinksFolderName en verwijder de naam Koppelingen en laat het veld leeg klik dan op OK. Vanaf nu blijven de koppelingen echt weg! Ook na een herstart. [/quote:c0e14691d3] Ik heb t niet uitgeprobeerd, maar t klinkt veelbelovend :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Hoi marientje, Nogmaals bedankt voor je reactie. Heb de map koppelingen verborgen en opnieuw opgestart en daarna nog eens een keer en tot nu is het niet meer terug gekomen. Ik heb de registersleutel ook aangepast, dus hopelijk ben ik nu voor eeuwig van die nutteloze map (in mijn ogen tenminste) verlost. Groeten, Ronald Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 graag gedaan! [quote:5262238b8e="hulpdienst"](...) die nutteloze map (in mijn ogen tenminste) (...)[/quote:5262238b8e] ook in mijn ogen hoor en dan wordt er geeist dat er een Windows komt zonder MediaPLayer. Geef mij er maar een zonder Outlook, zonder Windows messenger, èn zonder de map koppelingen :wink: ...maar we gaan off-topic... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Hoi marientje, Ben het inderdaad met jou eens. Weet eerlijk gezegd ook niet wat voor nu b.v. die map koppelingen heeft, en die paar standaard favorieten mogen ze er voor mij ook uithalen, is het eerste wat je verwijderd ongeveer. Groeten, Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 De map koppelingen is heus wel handig, de links die daar in staan kun je namelijk direct kiezen uit die balk waar ook je adresbalk etc in staan, scheelt je weer je favorieten openen :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Hoi Redmar, Bedankt voor je antwoord. Zal het eens op een andere computer uitproberen. Mocht het dan toch handig zijn, dan kan ik op deze computer gewoon weer het herstelpuntje gebruiken om het terug te plaatsen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen