Ga naar inhoud

Map koppelingen definitief verwijderen uit favorieten

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, Weten jullie een manier om de map koppelingen definitief verwijderd te krijgen uit de Internet Explorer favorieten? Ik kan ze wel handmatig verwijderen, maar naar een herstart staat de map koppelingen er toch weer in. Knap irritant vind ik, gebruik die map toch nooit. Alvast bedankt.
Link naar reactie
OK. Dit las ik net ergens anders [quote:c0e14691d3]Verwijder de map koppelingen in favorieten en start regedit en ga dan naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar Ga dan naar de sleutel LinksFolderName en verwijder de naam Koppelingen en laat het veld leeg klik dan op OK. Vanaf nu blijven de koppelingen echt weg! Ook na een herstart. [/quote:c0e14691d3] Ik heb t niet uitgeprobeerd, maar t klinkt veelbelovend :wink:
Link naar reactie
Hoi marientje, Nogmaals bedankt voor je reactie. Heb de map koppelingen verborgen en opnieuw opgestart en daarna nog eens een keer en tot nu is het niet meer terug gekomen. Ik heb de registersleutel ook aangepast, dus hopelijk ben ik nu voor eeuwig van die nutteloze map (in mijn ogen tenminste) verlost. Groeten, Ronald
Link naar reactie
graag gedaan! [quote:5262238b8e="hulpdienst"](...) die nutteloze map (in mijn ogen tenminste) (...)[/quote:5262238b8e] ook in mijn ogen hoor en dan wordt er geeist dat er een Windows komt zonder MediaPLayer. Geef mij er maar een zonder Outlook, zonder Windows messenger, èn zonder de map koppelingen :wink: ...maar we gaan off-topic...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...