anoniem Geplaatst: 5 juli 2005 Delen Geplaatst: 5 juli 2005 Ik gebruik al vanaf het begin firefox en ben er erg blij mee. Jammer genoeg moet ik nog sommige websites bekijken met IE en heb ik dit daarom nog geinstalleerd. Onlangs geeft IE een foutmelding en crasht bij sommige pagina's ... en nu is firefox ook naar de knoppen. Ik krijg na het herinstalleren van firefox tijdens het voor de eerste keer opstarten deze error: | XML Parsing error: undefined entity | Location: chrome://browser/content/browser.xul | Line number 609, Column 17: |_______________________________________________ Nu heb ik van alle ellende maar opera maar geinstalleerd, maar ik wordt lijp van die banners en troep. Kan iemand me helpen zodat IE en Firefox weer goed werken?? Ben u eeuwig dankbaar! Ernest Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2005 eerst maar eens een grondige check met een uptodate virusscanner en met hitmanpro, en evt een hijacklog in beveiliging en privacy. is het spul dan nog weigerachtig dan netjes deïnstalleren, pc afsluiten, weer opstarten en opnieuw ie en firefox installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2005 Even in aanvulling op derkdejong: Let wel op bij het dé-installeren van FF dat ook de gebruikers instellingen verwijderd worden. Je krijgt meen ik de keus om dat wel of niet te doen. Doe je dat niet dan blijft na herinstallatie het probleem waarschijnlijk gewoon bestaan. En anders via de verkenner in C:\Documents and Settings\[i:2a316e105d] Gebruikersnaam[/i:2a316e105d]\Application Data de map Mozilla verwijderen. Jim Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen