Ga naar inhoud

ADSL Direct van Wanadoo niet versneld

Aanbevolen berichten

Geachte medeforummers, Wij hebben net een jaar ADSL Direct van Wanadoo (512/256 kbit/s down/up). We kregen in mei een mailtje van Wanadoo dat deze snelheid verhoogd zou worden naar 1024/512 kbit/s down/up. Uiterlijk 1 juli zouden we profiteren van de nieuwe snelheid. Dat is echter niet het geval. We kregen bij ons abonnement een usb-modem, maar die hebben we vervangen door een 4-poorts router omdat we er nog een pc bij kregen. [url=http://www.e-tech.nu/Product_Detail.php?prodtitle=Producten&SET_ID=1169&GET_LANG=N&LANG=N&SUB=Adsl](Speceficaties router)[/url] Moet ik wat veranderen aan de instellingen van de router om van de nieuwe snelheid gebruik te kunnen maken? Of zijn we gewoon 'vergeten' door BBned, die onze lijn levert? Alvast bedankt
Link naar reactie
dat verklaard waarom het downloaden bij mij nu zo snel gaat, ik had eerst 1024/512 en dan gaat downloaden bus met 128KB/s laatst had ik iets van 300KB/s met mozilla, maar ik weet niet of mozilla de snelheid wel goed weergeeft, hij download soms veel sneller dan zou moeten kunnen met mijn verbinding (niet dat ik dat erg vind ofzo, download vele honderden megs per week).
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb op 06-07-2005 een email van wanadoo ontvangen: "Geachte abonnee, Wanadoo heeft eerder aangekondigd om de snelheid van uw ADSL Direct-verbinding kosteloos te verdubbelen van 512/256 Kbit/s naar 1024/512 Kbit/s. Deze upgrade zou voor 1 juli 2005 zijn gerealiseerd. Door technische complicaties duurt de snelheidsverhoging voor uw ADSL-verbinding echter langer dan de eerder gecommuniceerde datum van 1 juli. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan. Veel ADSL-verbindingen zijn al omgezet naar de hogere snelheid en dagelijks komen hier meer verbindingen bij. Wanadoo blijft doorgaan met het verhogen van de snelheid tot alle ADSL Direct-abonnees medio augustus van de nieuwe snelheid gebruik kunnen maken. Wij bieden u nogmaals onze excuses aan en danken u voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Wanadoo" Gelukkig laten ze weten dat ze er nog mee bezig zijn. :P :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...