Ga naar inhoud

hotmail . argh

Aanbevolen berichten

Hotmail, kwordt er gek van. Maar MSN doet t nu ook niet, argh. Op mn ene PC doet-ie t wel, op de andere niet. Ik krijg de foutmelding dat er mogelijk een probleem is met de service of mijn internetverbinding. Internet doet t gewoon, en op een andere computer kan wel op MSN. Ook heb ik net die PC op spyware gecheckt en een virusscan gedraaid. Waar kan t dan aan liggen?
Link naar reactie
En nog even verder gezocht: [url=http://groups.google.com/groups?hl=xx-elmer&lr=&newwindow=1&safe=active&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&threadm=2c4001c55868%247c435e00%24a401280a%40phx.gbl&rnum=6&prev=/groups%3Fq%3Dmsn%2Bhotmail%2B81000306%26btnG%3DSeawch%26hl%3Dxx-elmer%26lr%3D%26newwindow%3D1%26safe%3Dactive%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla%253Aen-US%253Aofficial%26safe%3Dactive]hier[/url] vind je een mogelijke oplossing..
Link naar reactie
hartelijk dank voor t meedenken, maar helaas. Ik heb alles van die site nagelopen/gedaan, en nog steeds niet. Ook kan ik niet via webmessenger online, ook kan ik niet een nieuwe account aanmaken, omdat ik niet naar hotmail.com kan. Volgens mij zit t m in login.passport.net Ik gebruik MSN7.0, de nieuwste versie bestandsversie 6.0.2800.1106 :S ... \edit: voor t aanmaken van een hotmailaccount heb ik natuurlik altijd nog een andere computer :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...