anoniem Geplaatst: 2 juli 2005 Delen Geplaatst: 2 juli 2005 Na een reset van onze Speedtouch 610 modem/router zijn we de instellingen kwijt van dit modem Het schijnt niet zo te zijn dat je met ODSL van KPN mbv een gebruikersnaam en wachtworod weer een verbinding kunt maken. Maar het schijnt zo te zijn dat je dit via het instellen van DNS en ip- adressen moet realiseren. Wie heeft hier ervaring mee, en wie kan me helpen om dit weer voor elkaar te krijgen. Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2005 [quote:1249c4f6a9="Siebren"]Wie heeft hier ervaring mee, en wie kan me helpen om dit weer voor elkaar te krijgen. [/quote:1249c4f6a9] KPN helpdesk? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 juli 2005 Heb ik gebeld, maar na een dik halfuur bellen ben ik er niet uitgekomen met hun. (inprincipe ondersteunen zij niet het instellen van zo'n modem, omdat deze niet door hun wordt geleverd) Het gaat dus om het instellen van die PPPoA verbinding. Mischien is er iemand die mij de 'user.ini' van zo'n Speedtouch 610i kan geven, die ook gebruik maakt van Office DSl van KPN Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2005 Maar je krijgt toch zeker bij elk DSL-pakket een handleiding en daar zouden die gegevens toch gewoon in moeten staan? Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 [quote:631d8f5b48="Siebren"]Heb ik gebeld, maar na een dik halfuur bellen ben ik er niet uitgekomen met hun. (inprincipe ondersteunen zij niet het instellen van zo'n modem, omdat deze niet door hun wordt geleverd) [/quote:631d8f5b48] Dan weten ze op de helpdesk dus duidelijk niet wat er op hun [url=http://www.kpnofficedsl.nl/faq.html#Anchor-Kan-0006]eigen website[/url] staat :roll: [quote:631d8f5b48="Siebren"]Het gaat dus om het instellen van die PPPoA verbinding. Mischien is er iemand die mij de 'user.ini' van zo'n Speedtouch 610i kan geven, die ook gebruik maakt van Office DSl van KPN[/quote:631d8f5b48] Volgens mij ben je dus op zoek naar het volgende: [quote:631d8f5b48]De router die u aanschaft dient te voldoen aan de volgende specificaties: PPPoA of PPTP-to-PPPoA relay (vpi/vci 2/32, vc-mux) Analoge telefoonlijn van KPN: ITU-T G 992.1 annex a (G-dmt) ISDN telefoonlijn van KPN: ETSI TS 101 388 Voor het wachtwoord is PAP vereist. [/quote:631d8f5b48] En bij [url=http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/dsl/bdslzonder.html]XS4all[/url] leggen ze ook uit hoe je je modem moet instellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 juli 2005 Bedankt voor de reacties, Ik heb nog even contact gehad met de monteur die destijds alles heeft in gesteld. Ik heb hem gevraagd om zo'n user.ini voor mij te gaan maken. En na het uplouden van dit bestand werkt alles gelukkig weer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen