Ga naar inhoud

Instellen van Office DSL

Aanbevolen berichten

Na een reset van onze Speedtouch 610 modem/router zijn we de instellingen kwijt van dit modem Het schijnt niet zo te zijn dat je met ODSL van KPN mbv een gebruikersnaam en wachtworod weer een verbinding kunt maken. Maar het schijnt zo te zijn dat je dit via het instellen van DNS en ip- adressen moet realiseren. Wie heeft hier ervaring mee, en wie kan me helpen om dit weer voor elkaar te krijgen. Alvast bedankt
Link naar reactie
Heb ik gebeld, maar na een dik halfuur bellen ben ik er niet uitgekomen met hun. (inprincipe ondersteunen zij niet het instellen van zo'n modem, omdat deze niet door hun wordt geleverd) Het gaat dus om het instellen van die PPPoA verbinding. Mischien is er iemand die mij de 'user.ini' van zo'n Speedtouch 610i kan geven, die ook gebruik maakt van Office DSl van KPN
Link naar reactie
[quote:631d8f5b48="Siebren"]Heb ik gebeld, maar na een dik halfuur bellen ben ik er niet uitgekomen met hun. (inprincipe ondersteunen zij niet het instellen van zo'n modem, omdat deze niet door hun wordt geleverd) [/quote:631d8f5b48] Dan weten ze op de helpdesk dus duidelijk niet wat er op hun [url=http://www.kpnofficedsl.nl/faq.html#Anchor-Kan-0006]eigen website[/url] staat :roll: [quote:631d8f5b48="Siebren"]Het gaat dus om het instellen van die PPPoA verbinding. Mischien is er iemand die mij de 'user.ini' van zo'n Speedtouch 610i kan geven, die ook gebruik maakt van Office DSl van KPN[/quote:631d8f5b48] Volgens mij ben je dus op zoek naar het volgende: [quote:631d8f5b48]De router die u aanschaft dient te voldoen aan de volgende specificaties: PPPoA of PPTP-to-PPPoA relay (vpi/vci 2/32, vc-mux) Analoge telefoonlijn van KPN: ITU-T G 992.1 annex a (G-dmt) ISDN telefoonlijn van KPN: ETSI TS 101 388 Voor het wachtwoord is PAP vereist. [/quote:631d8f5b48] En bij [url=http://www.xs4all.nl/helpdesk/abonnement/dsl/bdslzonder.html]XS4all[/url] leggen ze ook uit hoe je je modem moet instellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...