Ga naar inhoud

Opzeggen Hccnet

Aanbevolen berichten

Ben sinds een paar jaar bij Hccnet.Ik wil nu mijn abbonement opzeggen blijkt opeens dat ze stiekum hun algemene voorwaarden hebben gewijzigd en dat je niet tussendoor kan opzeggen ik moet nu een half jaar door betalen! Dit is natuurlijk geen nette manier van zaken doen dit riekt naar "witte boorden criminaliteit" dit had ik van hcc nooit verwacht Bij deze wil ik nieuwe leden waarschuwen denk heel goed na voor u lid word van hccnet het zijn gewoon criminelen gr HDL
Link naar reactie
Let op en pak jouw oude algemene voorwaarden erbij. Ga na wat er staat over de wijziging van algemene voorwaarden. Veelal staat er iets over wijzigingen en daarmee beëindiging van het contract als je er niet mee akkoord gaat. Bij wijziging van de algemene voorwaarden heb je over het algemeen de mogelijkheid het contract op basis van die wijzigingen te beëindigen. Ten tweede hoop ik dat je de nieuwe voorwaarden (of een bericht daarvan) niet hebt ontvangen. Dat zijn ze volgens mij verplicht en kan grond bieden om nu coulant te zijn en alsnog te beëindigen. Maar dit alles wel binnen een termijn van meestal 14 dagen/1 maand na ingang van de nieuwe contractduur. CB
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...