anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Ik heb laats een keer, iets aangevinkt maar ik weet niet meer wat er stond. Dat was bij Windows Internet Explorer. Als je op een download klikt, komt er z'n venster waar je uit kan kiezen of je: Wilt op: Opslaan, Openen enz... Maar nu komt dat venster niet meer. Als ik op een download klik word hij automatisch geopend. (waar weet ik niet,dit is irritant, want nu moet ik elke keer, rechts op download link klikken, en dan opslaan als....) . Kan iemand mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Als je in IE naar extra gaat Internet opties -> Beveiliging Dan het niveau weer op strandaard zet zou het weer moeten werken zoals je gewend was. Eventueel ook het tabblad geavanceerd en daar ook de knop standaard instellingen indrukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Dit moet je ook kunnen instellen bij het desbetreffende bestandstype, in verkenner. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen