anoniem Geplaatst: 28 juni 2005 Delen Geplaatst: 28 juni 2005 Ik heb pas geleden een nieuwe computer met win xp erop gekocht. Ik kan alleen nog niet surven, online op msn komen lukt ook niet, iemand tips ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2005 Zit je achter een router? Worden de programma's geblokkeerd door de (Windows)firewall? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 ik zit achter een router maar dat is het niet, ik heb op die pc nu 2 netwerkkaarten, de een heb ik van m'n oude pc geinstalleerd -> altijd verbinding, de andere ingebouwde netwerkkaart zit in m'n nieuwe pc maar daar heb ik dus nooit fatsoenlijk internet op kunnen krijgen. Nu wil ik toch proberen om daar verbinding op te krijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2005 Lijkt me toch een DNS kwestie. ICQ kan overweg met ip nummers voor zijn verbindingen. MSN gebruikt domeinnamen. Kijk eens of het netwerk wel volledig is geïnstalleerd en juist ingesteld. Eerst zoveel mogelijk 'automatisch' proberen. Je kunt de router er ook eens (tijdelijk) tussen uit halen, en kijken of je dan wel verbinding krijgt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen