Ga naar inhoud

Wat is een 'unieke' bezoeker?

Aanbevolen berichten

[quote:a5bd23e758="Error404"]Als ik 6 keer per dag deze site bekijk zijn er 6 bezoekers geweest en 1 unieke bezoeker. (Als er verder niemand komt :) )[/quote:a5bd23e758] Ow. Dus als er 200 bezoekers zijn, waarvan 100 unieke bezoekers, bekijkt elk bezoeker gem. 1 pagina. (niet precies natuurlijk)
Link naar reactie
[quote:3c23ec03ed="MatSoft"][quote:3c23ec03ed="Error404"]Als ik 6 keer per dag deze site bekijk zijn er 6 bezoekers geweest en 1 unieke bezoeker. (Als er verder niemand komt :) )[/quote:3c23ec03ed] Ow. Dus als er 200 bezoekers zijn, waarvan 100 unieke bezoekers, bekijkt elk bezoeker gem. 1 pagina. (niet precies natuurlijk)[/quote:3c23ec03ed] Dat hoeft niet, meestal staat je counter gekoppeld aan de index. Dat betekend dat ze heel je site gezien kunnnen hebben. Het ligt er dus aan hoe je counter gekoppeld staat aan je site...
Link naar reactie
[quote:c11f7e4353="Therasan"][quote:c11f7e4353="MatSoft"][quote:c11f7e4353="Error404"]Als ik 6 keer per dag deze site bekijk zijn er 6 bezoekers geweest en 1 unieke bezoeker. (Als er verder niemand komt :) )[/quote:c11f7e4353] Ow. Dus als er 200 bezoekers zijn, waarvan 100 unieke bezoekers, bekijkt elk bezoeker gem. 1 pagina. (niet precies natuurlijk)[/quote:c11f7e4353] Dat hoeft niet, meestal staat je counter gekoppeld aan de index. Dat betekend dat ze heel je site gezien kunnnen hebben. Het ligt er dus aan hoe je counter gekoppeld staat aan je site...[/quote:c11f7e4353] Dus je kan het beste op je site (als je de counter op alle pagina's hebt staan) zo veel mogelijk 'gewone-' bezoekers hebben, dan unieke. (omdat de bezoekers dan veel pagina's bekijken op je site, en dus geintereseerd zijn). Toch?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...